Thursday 9 February 2012

apa salah aku ??????

                                                       assalamualaikum blogger semua !!!
sumpah aku tengah sedih sangat ni . maybe korang tak kesah sebab bukan korang yang rasa right ?? tak pe lah. aku peduli apa kan ?? hati aku bukan hati kau :) kalau kau rasa tak nak baca blog aku nie,ko boleh tekan tanda X yang ada kat atas tu,then kau boleh blah . hahahah .. #KEJAM SEMENTARA# :)) emmmm ok lah . aku nak start cerita ni tentang perasaan aku ni :(( dengar elok-2 sebab aku tak akan ulanginya lagi lepas ni :((

ok... ni cerita pasal abg angkat aku yang dah lama aku kenal dia n aku pernah jadi couple dia then sekarang dia jadi abg angkat aku semula . aku tahu kau ada gf but aku tak kesah . sebab tu hak kau abg :( but kenapa kau hantar txt macam tu kat aku ?? kenapa kau cakap lepas ni kau tak boleh teman aku dah ?? kenapa ?? apa salah aku kat kau selama ni sampai kau buat aku macam ni abg ?? aku sedih tahu tak bila aku dapat txt macam tu dari kau :( maybe kau tak fikir apa prasaan aku bila aku baca txt yang kau hantar kau aku tu ?? aku sedih+menangis weyy :((( aku baca txt kau time aku baru balik dari sekolah abang !!!!!!!

aku penat balik sekolah then aku tak letak beg sekolah lagi then aku terus tengok fon aku mana tahu kot-2 ada orang tx aku . memang ada orang txt aku then rupanya kau abg yang txt aku :)) aku happy bila kau txt aku .. bila aku baca txt kau tu hati tibe berubah jadi sedih+kecewa n sakit . then aku mula menitis kan titisan yang pertama . aku sedih kenapa kau buat aku macam ni abg :((( apa salah aku ?? aku tak pernah ganggu kau ngn gf kau :(( tapi kenapa dengan cara macam ni kau balas kt aku abg ??? KENAPA ABG!!!!!!!!!!!
bagi tahu kat aku cepat !!!! abg,kau tahu tak aku tulis cerita ni sampai aku menangis tahu tak ?? 

memang betul cakap hati aku,semua orang yang aku sayang,semua akan pergi dari aku ?? tapi kenapa ??? aku dah sayang semua then tibe-2 orang yang aku sayang selama ni pergi jauh dari aku tanpa sebab yang aku tak tahu .. :((( aku sedih sangat bila benda ni terjadi kat aku . maybe dah tak ada sapa lagi nak dengar masalah aku lepas kau dah pergi dari sisi aku abg :((( aku tetap doakan yang terbaik untuk kau abg !!! aku doakan kau berjaya dalam kerja kau,murah rezeki,n semoavga hubungan kau ngn gf akau tu berkekalan sampai ke jinjang pelamin . tapii ingat bila abg dah kawin nanti jangan lupa jemput adik ok :)) emmmmmmm :( adik masih boleh kuat untuk hadapi apa yang abg bagi kat adik ni :(((

ok lah abg . adik tak larat nak tulis sambil adik ngah menangis ni . sorry sangat :((( kau jaga diri elok-2 kat sana yee . jangan lupa makan ubat kalau sakit :( aku akan lepaskan kau walaupun hati sakit nak lepaskan abg :(((( tak pe lah . dah tu permintaan kau kan . adik tunaikan dengan rela hati walaupun dalamhati masih terluka n sakit :((( aku doakan kau jumpa adik angkat baru yang lebih baik dari aku . kau jaga gf kau elok-2 yee abg sayang !!!!!!!!! akau tak akan lupakan kau n aku tak akan lupakan kenangan aku ngn kau time kita couple dulu sampai kita jadi adik n abg angkat sekarang ni . ok lah . aku mengudur diri dulu abg !!!!! assalamualaikum abg :((((((

selamat tinggal n selamat pergi abg :((((((((((((( aku akan selalu doakan yang terbaik untuk abg :((((( assalamualaikum abg ...


No comments:

Post a Comment